A kéthéttel ezelőtti teamhez hasonlóan a két órás megbeszélést kettébontottuk.
Az első órában ismételten a szolgáltatások elmúlt heteiről számoltak be az intézményvezetők.
Az utcai szolgálat kollégája elmondta, hogy az egy hónappal korábba, intézménybe szállított kliensük, még mindig bent van. Ami nagyon megnyugtató és bíztató.
A melegedőt még mindig sokan látogatják, de szerencsére zökkenőmentesen telet az elmúlt két hét.
Az Isolán beindult az új ügyeleti rendszer. Úgy tűnik a lakókra ez nincs hatással. Az elmúlt két hétben is folytatódott a teltházas működés, nem egyszer előfordult, hogy 8- 10 embert el kellett küldeniük emiatt.
Az átmeneti szállón eljött az ideje, az Érdekképviseleti Fórum megalakításának. A kollégák kíváncsian várják milyen eredményekkel fog zárulnia a lakók részéről a választás.
A második egy óra eredményei:
május 3- tól megváltozik a melegedő nyitva tartása. Mivel az épülethez egy szép kis kert tartozik lehetőségük lesz a melegedős klienseknek – a tavalyi évhez hasonlóan – a szabadban (műanyag asztalok, székek rendelkezésre állnak) pihenniük és 9-15 óráig az intézmény területén tartózkodniuk.
A nyári időszakban az ételosztás rendje is megváltozik. Az első 120 érkezőnek tudnak, maximum heti két alkalommal ételt osztani (melegíthető zacskós leves). Természetesen a vajas kenyér, tea, vitamin, zöldség, gyümölcs továbbra is minden kliensszámára hozzáférhetővé válik, minden nap.
A kollégák igyekeznek a mindennapi ügyintézés minőségén is javítani, és újabb segítségeket nyújtani pl.: álláskeresésben. Ilyen tervezett segítségnyújtás, elektronikus önéletrajz készítése, e-mail cím létrehozása.